SamTime is een Android app die je in staat stelt op eenvoudige wijze afspraken buiten de deur te registreren. De app draait op de achtergrond en gebruikt de Bluetooth verbinding met een autocarkit om van minuut tot minuut bij te houden hoe lang je op een locatie bent geweest. Dit kan ook handmatig d.m.v. een start/stop knop. De app gebruikt de GPS-informatie om de juiste contactpersoon bij de locatie te registreren. De afspraken worden vervolgens automatisch aan je Google Calender toegevoegd.
SamTime is 100% gratis, bevat geen reclame en is verkrijgbaar in de Google Play Store.
Speciaal ontworpen voor
Laten we een normale (werk-) dag nemen wanneer je de SamTime app hebt geïnstalleerd op je smartphone.
Aan het eind van de dag heb je een compleet overzicht van alle afspraken waar je die dag bent geweest. Zowel in de app als in je Google Agenda.
Je weet precies waar je was en hoe lang.
Alle afspraken bevatten de bedrijfs-/contactgegevens, start/stop tijd, duur, reiskosten en een indicatie van de omzet op basis van je uurtarief.
Je kunt de afspraken voorzien van een status zodat je eenvoudig kunt zien welke afspraken facturabel of reeds gefactureerd zijn.
Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan voornamelijk uit reparatiewerkzaamheden op locatie bij zowel bedrijven als particulieren. Voordat ik SamTime gebruikte vergat ik nog wel eens mijn aankomst of vertrektijd te noteren. Nu heb ik hier helemaal geen omkijken meer naar. Ik vergeet geen minuut meer te factureren!
SamTime bewaart alle informatie op je telefoon en niet in de cloud. Er is geen communicatie met ons of derden. We plaatsen je afspraken op je telefoon in je agenda. Afspraken die worden gesynchroneerd met Google bevatten geen GPS-data.
SamTime is ons kado aan de wereld. Het blijft altijd gratis, geen limitaties en zonder reclame en advertenties. Locatie- en afspraakgegevens worden niet naar ons verzonden en worden ook niet doorverkocht aan derden.
In de nabije toekomst zullen we onze dienst uitbreiden met een webservice. Deze optionele dienst geeft gebruikers de mogelijkheid om afsprakeninformatie te delen met andere partijen zoals boekhoudpakketten en facturatie oplossingen. Voor het gebruik van de webservice zullen we dan een maandelijks bedrag vragen.